سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کولر پرتابل هیتما سری جدید EHPC-38HB

کولر پرتابل هیتما سری جدید EHPC-38HB

کولر آبی پرتابل هیتما تا اوایل سال 2021 جزء یکی از مجهزترین سیستم های سرمایشی و گرمایشی بوده است این کولرها دارای نمایشگر با دکمه‌های لمسی و مجهز به ریموت کنترل است. نوع جدیدتری از این کولر ها با مدل EHPC-38HB وارد بازار شده است که امکانات منحصر به فرد آن توجه بسیاری به خود جلب کرد که در ادامه به برسی دقیق آن می پردازیم.

 

در مدل جدید علاوه بر این که طراحی منحصربه فرد خود را حفظ کرده، سدو دریچه هوای سلولوزی برای راندمان بیشتر در سمت چپ و راست آن اضافه شده است و در مجموع دارای 3 دریچه هوا می باشد. اما در مدل قبلی فقط یک دریچه هوا را دارا بود.

 

هوای تولید شده توسط فن دستگاه از فیلتر سلولوزی آغشته به یخ عبور می کند که نتیجه آن باد خنک و تهویه هوا می باشد. در مدل قبلی این کولر یک باکس جا یخی وجود داشت اما در مدل جدید کولر های آبی پرتابل دو عدد جا یخی وجود دارد. در واقع 4 باکس وجود دارد که دو عدد در فریزر برای یخ زدن و دو عدد هم در داخل دستگاه موجود می باشد. نکته ی مهم تر این است که منبع آب در نسخه جدید قابلیت دسته بندی را دارد یعنی از وسط دو نصف شده که از حرکت ظرف آب در داخل کولر جلوگیری کند و این قابلیت سبب می شود که به پمپ دستگاه آسیبی وارد نمی شود.

 

کولر پرتابل هیتما سری جدید EHPC-38HB

 

آیا کولرهای گازی قابل حمل جدید کار می کنند؟

عموماً کارایی کمتری دارد.

کولرهای گازی قابل حمل معمولاً BTU بیشتری می گیرند - و بنابراین از برق بیشتری استفاده می کنند - تا همان فضای فوت مربع واحد پنجره را خنک کنند. این امر احتمالاً به این دلیل است که آنها به جای گرمایش در داخل ، گرمای اتلاف تولید می کنند و گرمای کلی بیشتری برای مقابله با واحد ایجاد می کنند.

 

چرا کولرهای گازی قابل حمل بد هستند؟

کولرهای گازی قابل حمل سر و صدا هستند

با سیستم هوای مرکزی ، واحد کندانسور در بیرون می ماند. با یک قابل حمل ، در فضای زندگی شما قرار دارد. از آنجا که بسیاری از افراد برای خواب به قدرت خنک کننده نیاز دارند ، این بدان معناست که منبع سر و صدا به آنها نزدیک است و بنابراین ممکن است نگران کننده باشد.

 

آیا کولرهای گازی قابل حمل از برق زیادی استفاده می کنند؟

بسته به اندازه آن (ظرفیت خنک کننده در بتوه) ، استفاده از کولر گازی قابل حمل ممکن است فقط یک هشتم برق کولر گازی مرکزی شما مصرف کند. ... به عنوان مثال ، در شب که می توانید یک کولر گازی قابل حمل را در اتاق خواب خود نصب کنید ، نیازی به خنک نگه داشتن کل خانه نیست.

 

آیا می توانم از یک کولر گازی قابل حمل در یک اتاق بدون پنجره استفاده کنم؟

اکنون واحدهای AC قابل حمل لزوماً به پنجره نیاز ندارند. اما آنها برای از بین بردن هوای گرم به عنوان بخشی از فرآیند خنک سازی ، به نوعی اگزوز نیاز دارند. واحد ها با یک شیلنگ اگزوز که برای کار با یک پنجره در نظر گرفته شده است ، ارائه می شوند. این ایده آل است.

 

آیا کولرهای گازی قابل حمل باید تخلیه شوند؟

در بیشتر موارد ، کولر گازی قابل حمل شما نیازی به تخلیه ندارد. سیستم های تهویه مطبوع قابل حمل Edgestar ، Avallon و Koldfront از سیستم اگزوز میعانات برای دفع بخار آب جمع شده در طی فرآیند رطوبت گیری / خنک سازی استفاده می کنند. این رطوبت همراه با هوای گرم اگزوز از طریق شلنگ اگزوز آزاد می شود.

 

اگر تهویه هوا قابل حمل خود را تخلیه نکنید چه اتفاقی می افتد؟

عدم تخلیه واحد

کولرهای گازی قابل حمل از فرآیند خنک کننده میعانات ایجاد می کنند. ... در حالی که این سیستم برای جلوگیری از نشت مفید است ، بسیاری از افراد تمایل دارند که میعانات جمع شده را فراموش کنند ، خصوصاً اگر ساعت ها از این واحد به صورت روزانه استفاده نکنند.