سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فیلتر منبع تصفیه آب هیتما مدل AHF1E

اطلاعات فیلتر منبع تصفیه آب هیتما مدل AHF1E

  • ارتفاع     19 سانتی‌متر
  • پهنا       13  سانتی‌متر
  • عمق     13 سانتی‌متر
  • ابعاد      130×130×190 میلی متر
  • وزن       0.4 کیلوگرم
  • جنس بدنه  پلاستیک
  • خروجی آب سرد   بله
  • نوع فیلتر    کربنی

 

سایر مشخصات    


این مدل فیلتر صرفا مناسب منبع آبسردکن هیتما میباشد.

 روش تصفیه آب


    کربن فعال. کربن با اتصال شیمیایی به آبی که در سیستم ریخته می شود ، آلودگی ها را از بین می برد. ...
    تقطیر. تقطیر یکی از قدیمی ترین روش های تصفیه آب است. ...
    دیونیزاسیون ...
    تبادل یونی ...
    اسمز معکوس. ...
    مکانیکی. ...
    ازن ...
    بلوک کربن

فیلتر چگونه تصفیه آب می کند؟


    یک فیلتر آب با کاهش آلودگی آب با استفاده از یک مانع فیزیکی خوب ، یک فرآیند شیمیایی یا یک فرآیند بیولوژیکی ، ناخالصی ها را از بین می برد. ...
    فیلترها از الک ، جذب ، تبادل یونی و سایر فرآیندها برای حذف مواد ناخواسته از آب استفاده می کنند.

آیا فیلترهای یخچال آب را تصفیه می کنند؟

این فیلترها به طور معمول در حذف کلر ، رادون ، مواد شیمیایی ساخته شده توسط بشر ، مواد شیمیایی آلی فرار و بنزن موثر هستند. با این حال ، هیچ فیلتری کامل نیست ، بنابراین آنها نمی توانند تمام آلودگی های احتمالی آب را از بین ببرند. اکثر فیلترهای یخچال محافظت کمی در برابر موارد زیر دارند: آرسنیک

آیا باید آب شیر را فیلتر کنم؟

با این وجود ، به دلایل بهداشتی یا نگرانی در مورد کیفیت آب ، لازم نیست که آب شیر خود را فیلتر کنید. ... شما باید دریابید که با نگه داشتن یک کوزه آب شیر در یخچال ، هر نوع طعم کلر از بین می رود.

آیا فیلترهای آب آلودگی ها را از بین می برند؟

فیلترهای آب چه چیزی را می توانند پاک کنند؟ صدها عنصر فیزیکی ، شیمیایی ، بیولوژیکی و رادیولوژیکی وجود دارد که توسط فیلترهای آب از جمله سرب ، کلر ، باکتری ، کلسیم ، مواد معدنی ، نمک و مواد سرطان زا حذف می شوند. بیشتر روش های تصفیه آب آشامیدنی به دنبال از بین بردن اکثر آلودگی ها است.

آیا آب فیلتر شده برای شما مضر است؟

خط پایین: آب فیلتر شده سالم تر است. یک فیلتر آب با کیفیت که به طور مستقل برای نوع آب لوله کشی در خانه شما آزمایش شده است ، خطر را کاهش می دهد و بنابراین احتمالاً دارای مزایای سلامتی طولانی مدت است.

 

 

فیلتر منبع تصفیه آب هیتما مدل AHF1E

اسمز معکوس

اسمز معکوس بهترین گزینه است ، در حالی که فیلتر کردن برای کارهای اساسی آب مانند رسوب و حذف کلر مناسب است. اسمز معکوس طیف وسیعی از حذف آلاینده ها را پوشش می دهد. با تیم متخصصان مجرب تصفیه آب ما تماس بگیرید تا بهترین راه حل های تصفیه آب را به شما ارائه دهند

آیا دستگاه های تصفیه آب بی خطر هستند؟

بژون میسرا ، فعال مصرف کننده ، اظهار داشت: "بله". و او با انتشار شواهدی مبنی بر مضر بودن حتی دستگاه های تصفیه آب مارک دار نیز استفاده کرده است زیرا آنها از مقدار بیش از حد مواد شیمیایی برای تصفیه استفاده می کنند که پس از مصرف در بدن رسوب می کند.

آیا می توانید از یخچال و بدون فیلتر آب بنوشید؟

در یخچال هایی که از فیلتر آب استفاده می کنند ، غالباً یک شاخه بای پس تعبیه شده است که به شما امکان می دهد در صورت نیاز یخچال را بدون فیلتر کار کنید. ... پس از نصب موفقیت آمیز دوشاخه بای پس ، آب و یخ بدون فیلتر تصفیه می شود.

آیا فیلترهای آب هدر دادن پول هستند؟

اینکه آیا حذف یونهای فلوراید اضافه شده از آب شبکه توصیه می شود یا خیر ، در نظر من به جوابی که توسط کارن اسپنسر ارسال شده است ، پرداخته شده است. اگر از حذف مواد معدنی ضروری از جمله فلوراید اضافه شده خوشحال هستید ، فیلترها هدر دادن پول نیستند.

سالم ترین آب چیست؟

سالم ترین نوع آب از نظر فنی آب هیدروژن است زیرا به دلیل مزایای بالقوه آنتی اکسیدان های موجود در آن برای سلامتی. با این حال ، حقیقت این است که حتی سالم ترین نوع آب نیز فقط می تواند فواید کمی برای سلامتی داشته باشد.

آیا دستگاه تصفیه آب برای سلامتی مفید است؟

به طور خلاصه ، مصرف آب RO کاملاً بدون خطر و سالم است و یکی از بهترین گزینه ها در محیط امروز است. آب RO برای سلامتی مضر است این افسانه است که A.O Smith با طیف وسیعی از دستگاه های تصفیه آب شلیک می تواند تا آب آشامیدنی تمیز و سالم را برای شما فراهم کند.

آیا فیلترهای آب می توانند باکتری ها را از بین ببرند؟

آیا فیلتر منبع تصفیه آب باکتری ها را از بین می برد؟ فقط یک سیستم تصفیه آب با اسمز معکوس به طور موثری باکتری های مضر را از بین می برد. ساده ترین راه برای از بین بردن باکتری های مضر ضد عفونی آب توسط کلر یا اشعه ماورا بنفش است.

آیا فیلترهای آب منقضی می شوند؟

به طور خلاصه ، نه ، فیلترهای آب استفاده نشده منقضی نمی شوند. ماندگاری مشخصی برای فیلترهای آب وجود ندارد ، به شرطی که در معرض رطوبت قرار نگیرند. این نکته کلیدی است - رطوبت همان چیزی است که باعث می شود فیلترهای آب کار کنند ، و بدون آن ، آنها هر لحظه زیبا و آماده برای استفاده نشسته اند.