سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبدل آب شهری آبسردکن هیتما

تلگراف آب ، معروف به کولر آبی (اگر فقط برای خنک کننده استفاده شود) ، دستگاهی است که خنک یا گرم می شود و آب را با واحد برودتی توزیع می کند. به دلیل دسترسی نزدیکتر به لوله کشی ، معمولاً در نزدیکی سرویس بهداشتی قرار دارد. یک خط تخلیه نیز از کولر آبی به سیستم فاضلاب ارائه می شود.

 

توزیع کننده های آب فاکتورهای مختلفی دارند ، از انواع دیواری گرفته تا واحدهای ترکیبی دستگاه پخش کننده پرکننده بطری ، تا واحدهای دو سطح و سایر فرمت ها. آنها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند: دیسپنسرهای استفاده از آب (POU) و توزیع کننده های بطری آب. توزیع کننده های آب POU به منبع آب متصل می شوند ، در حالی که دستگاه های آب بسته بندی بطری نیاز به تحویل (یا خود برداشتن) آب در بطری های بزرگ از فروشندگان دارند. دستگاه های پخش کننده بطری بسته به نوع طراحی ، می توانند از بالا نصب شده یا از پایین بارگذاری شوند.

 

در دیسپنسرهای آب بطری شده از دیسپنسرهای 5 یا 10 گالنی که معمولاً در بالای واحد یافت می شوند استفاده می شود. کولرهای فشاری یک زیر مجموعه از دستگاه های پخش کننده آب هستند که شامل فواره های آب آشامیدنی و دستگاه های پخش کننده لوله های مستقیم هستند. همچنین کولر آبی می تواند به دستگاه ابتدایی برای خنک نگه داشتن آب اشاره داشته باشد.

 

مبدل آب شهری آبسردکن هیتما

 

دیواری / فرو رفتگی

نوع دیواری آن برای تأمین مداوم آب و برق جهت تأمین یک واحد برودتی جهت خنک سازی آب ورودی ، و سیستم دفع پسماند ساختمان برای دفع آب استفاده نشده به منبع آب ساختمان متصل است. کولرهای آبی دیواری غالباً در ساختمانهای تجاری مانند بیمارستانها ، مدارس ، مشاغل و سایر تأسیساتی که مدیر تاسیسات برای نظارت بر نصب و نگهداری از آن در آن حضور دارند ، استفاده می شود.

 

در کولر دیواری استاندارد که معمولاً از آن به عنوان آبنما یا آبنما نیز یاد می شود ، یک مخزن کوچک در دستگاه آب سرد را در خود نگه می دارد بنابراین کاربر مجبور نیست منتظر آب سرد باشد. آب با چرخاندن یا فشار دادن یک دکمه روی شیر سوپاپ دار واقع در بالای واحد ، که هنگام آزاد شدن آب را خاموش می کند ، تحویل می شود. برخی از دستگاه ها همچنین یک دکمه بزرگ در جلو یا کنار آن دارند. ماشین های جدید ممکن است به هیچ وجه دکمه نداشته باشند. در عوض ، سنسوری که نزدیک بودن شخصی را تشخیص می دهد و آب را فعال می کند. آب به صورت جوی بارانی بالا می رود و به کاربر اجازه می دهد مستقیماً از بالای جریان آب بنوشد. این دستگاه ها معمولاً بدون تصفیه یا فیلتر کردن ، آب را مستقیماً از منبع آب شهری توزیع می کنند.

 

کولرهای آبی دیواری در انواع مختلفی وجود دارد ، از مدل های فرورفتگی گرفته تا حوضچه های مقاوم در برابر چلپ چلوپ ، که از دیوار خارج می شوند ، طرح های سنتی لبه مربع گرد ، پر کننده بطری و واحدهای ترکیبی کولر آبی ، طرح های دو سطح ، با سایر ویژگی ها و گزینه ها. این برنامه ها گاهی برای تأمین کدهای محلی ، ایالتی یا فدرال نصب می شوند.

 

آیا می توانید از یک کولر آبی بیمار شوید؟

حتی اگر به طور مرتب کنترل و تمیز شود ، میکروب های موجود در کولر آبی به شدت شایع هستند. طبق گفته National Science Foundation International ، در 1 اینچ مربع از یک کولر آبی 2.7 میلیون میکروب یافت می شود که برای بیمار شدن همه ما کافی است!

 

آیا آب در کولر آبی خراب است؟

آب منقضی نمی شود و پلاستیک منقضی نمی شود ، اما بطری هایی که آب بسته بندی شده ممکن است بر طعم آب آشامیدنی شما تأثیر بگذارد. ... اگر آب چشمه ساده ، خنک ، ترد و تمیز را ترجیح می دهید ، شما را پوشانده ایم.

 

آیا آب منقضی می شود؟

آب بد نمی شود. داشتن یک تاریخ شادابی روی یک بطری آب تقریباً به اندازه داشتن تاریخ انقضا قند یا نمک منطقی است. ... اگرچه آب ، به خودی خود ، بد نیست ، اما بطری پلاستیکی موجود در آن "منقضی می شود" ، و در نهایت شروع به شستن مواد شیمیایی در آب می کند

 

با استفاده از مبدل آبسردکن می توانید به آسانی منبع آبسردکن خود را به آب شهری متصل کنید. این دستگاه با کیفیت و کارایی بالا برای شما طراحی شده که با هزینه بسیار کم بتوانید آب شهری را به آبسردکن خود متصل کنید. کار با این دستگاه بسیار ساده بوده و و براحتی می توانید مبدل را برداشته و مجددا از منبع اصلی آبسردکن استفاده کنید.

 

سفارش مبدل آب شهری

جهت خرید مبدل آب شهری آبسردکن هیتما می توانید با پر کردن فرم زیر و یا از طریق واتساپ به صورت مستقیم و در کمترین زمان ممکن محصول را سفارش دهید.

 

همچنین مبدل آب آبسردکن هیتما با قیمت مناسب  و گارانتی معتبر اعتماد سرویس در وب سایت ما به فروش می رسد. همین الان سفارش دهید.

 

منابع:

http://hitema.parsiblog.com/

https://hitema.co/product/%d9%85%d8%a8%d8%af%d9%84-%d8%a2%d8%a8-%d8%b4%d9%87%d8%b1%db%8c-%d8%a2%d8%a8%d8%b3%d8%b1%d8%af%da%a9%d9%86-%d9%87%db%8c%d8%aa%d9%85%d8%a7/